<
Форма входу
Пошук
Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Наша кнопка Study English with us!

Друзі сайту

Теорія множин і комбінаторика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 THE PAST CONTINIOUS(PROGRESSIVE) TENSE
THE PAST CONTINIOUS(PROGRESSIVE) TENSE - Минулий тривалий час.Минулий тривалий час вживається для описання дій, яки тривали у певний момент в минулому, або коли нам важливо підкреслити, що вони тривали ДОВГО. Ми пам’ятаємо, що за тривалість дії відповідає закінчення –ING дієслова - в якому б часі це не відбувалось! А що тоді відповідає за час?... Авжеж, допоміжне дієслово? В Минулому тривалому часі це WAS для однини та WERE для множини. Таким чином, маємо правило: Стверджувальна форма Минулого тривалого часу утворюється за допомогою допоміжного слова WAS/WERE та закінчення –ING, що додається до основи дієслова-присудка.  I/HE/SHE/IT + WAS + Ving  YOU/WE/THEY + WERE + Ving
 Наприклад:
The woman was cooking dinner at 2 o’clock yesterday.
They were watching TV all day long yesterday.
Обставини часу, що вказують на Минулий тривалий час, це: АТ ТНАТ TIME, AT 6 O’CLOCK, THE WHOLE DAY(MORNING, EVENING, WEEK…) FROM 6 O’CLOCK TO 7 O’CLOCK, ALL DAY LONG.
Іноді ми описуємо в складному реченні ДВІ ДІЇ. Тоді ми поєднуємо їх за допомогою ПОКАЗНИКІВ ЧАСУ.Показники часу, що вказують на Минулий тривалий час, це: WHILE, WHEN, AS.
WHILE вживається, коли дві дії в одному реченні відбуваються одночасно:
While he was doing his homework, his mother was cooking dinner.
WHEN та AS вживаються, якщо одна дія в реченні відбулася В МОМЕНТ іншої, або перервала ЇЇ:
The children were singing, when (as) the teacher entered the classroom.
ЗАПЕРЕЧНА ФОРМА Минулого тривалого часу утворюється за допомогою частки NOT , яку ми ставимo ПІСЛЯ допоміжного дієслова:
I/HE/SHE/IT + WAS NOT(WASN’T) + Ving
YOU/WE/THEY + WERE NOT(WEREN’T) + Ving
 Наприклад:
I wasn’t listening to music at that time.
They weren’t sleeping when their parents came back home.
ПИТАЛЬНА ФОРМА Минулого тривалого часу.
1) ЗАГАЛЬНІ ПИТАННЯ починаються з ДОПОМІЖНОГО дієслова. Потім іде ПІДМЕТ та ПРИСУДОК і всі інші члени речення.
WAS + Subject + Ving + …..?
WERE + subject + Ving + …..?
Відповіді на такі запитання даємо короткі, вживаючи те саме допоміжне дієслово.
Was your sister (she/ Ann) watching TV at 6 o’clock yesterday? – Yes<she was/No, she wasn’t.
Were they(the children/Peter and Alex) playing in the yard the whole morning? – yes, they were/ No, they weren’t.
2) СПЕЦІАЛЬНІ ЗАПИТАННЯ ПОЧИНАЮТЬСЯ з ПИТАЛЬНОГО СЛОВА ТА ДОПОМІЖНОГО ДІЄСЛОВА. Потім іде ПІДМЕТ та ПРИСУДОК.
Wh-word + was + Subject + Ving + ….?
Wh-word + were +Subject + Ving + …..?
Where was your sister(she/Ann) going at 9 o’clock yesterday?
What were the children(they/ Peter and Kate) doing the whole lesson?
How long was he waiting for the plane?
3) ЗАПИТАННЯ ДО ПІДМЕТА починається з питального словаWHO та допоміжного дієсловаWAS(НЕ WERE!)
Who was playing the piano the whole morning? – My sister was.
Who was painting the fence at 5 o’clock? – The boys were.
Copyright MyCorp © 2017
Dasuk Anton
School №2
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz